Kernwaarden

Kwaliteit

Onomstotelijk een van onze belangrijkste kernwaarden. Wesselman heeft oog voor detail en een professioneel kritische instelling; normen en waarden staan bij ons hoog in het vaandel. Onze medewerkers hebben een rechte rug en zijn te omschrijven als realistisch, scherp en zeer nauwkeurig.

Vertrouwen

Een langdurige, persoonlijke relatie met u; wij koesteren de vertrouwensrelatie en stellen: een klant hoeft nooit meer bij ons weg.

Energiek

Kracht uitstralen, overtuigend zijn en snelheid in onze dienstverlening. Onze inzet voor de klant houdt nooit op!

Samenhang

Efficiënte werkwijze, alle schakels binnen de motor van onze organisatie grijpen op elkaar afgestemd ineen. De relatiebeheerder is de spil, de verbinding, de kracht. Samenwerking en communicatie zijn sleutelbegrippen.

Gastvrijheid

Bereikbaarheid, u voelt zich welkom en thuis tijdens uw bezoek of anderszins contact met ons.

Wesselman is weer bereikbaar

13 juni 2017

De stroomstoring is opgelost en we zijn weer bereikbaar via de e-mail.Morgenochtend staan wij u telefonisch ook weer graag te woord!

Meer Weten

Branche in Zicht sectorrapport 2017

08 juni 2017

Het SRA-Sectorrapport ‘Branches in Zicht 2017’ laat zien dat de omzet van het Nederlandse mkb opnieuw groeit, maar dat de personeelskosten de winstgroei drukken. Per branche leest u hier de verwachtingen voor 2017. U kunt deze cijfers gebruiken in uw voordeel. Bekijk in het rapport wat e…

Meer Weten

Collectieve uitspraak op bezwaarschriften tegen btw correctie voor privégebruik auto van de zaak

07 juni 2017

De staatssecretaris heeft op 1 juni jl. een collectieve uitspraak gedaan op de massaal ingediende bezwaarschriften tegen de btw correctie voor privégebruik auto van de zaak.Naar aanleiding van de uitspraak van de Hoge Raad op 21 april jl. worden de bezwaarschriften door de staatssecretaris gegrond …

Meer Weten