Kernwaarden

Kwaliteit

Onomstotelijk een van onze belangrijkste kernwaarden. Wesselman heeft oog voor detail en een professioneel kritische instelling; normen en waarden staan bij ons hoog in het vaandel. Onze medewerkers hebben een rechte rug en zijn te omschrijven als realistisch, scherp en zeer nauwkeurig.

Vertrouwen

Een langdurige, persoonlijke relatie met u; wij koesteren de vertrouwensrelatie en stellen: een klant hoeft nooit meer bij ons weg.

Energiek

Kracht uitstralen, overtuigend zijn en snelheid in onze dienstverlening. Onze inzet voor de klant houdt nooit op!

Samenhang

Efficiënte werkwijze, alle schakels binnen de motor van onze organisatie grijpen op elkaar afgestemd ineen. De relatiebeheerder is de spil, de verbinding, de kracht. Samenwerking en communicatie zijn sleutelbegrippen.

Gastvrijheid

Bereikbaarheid, u voelt zich welkom en thuis tijdens uw bezoek of anderszins contact met ons.

​Proef bouwsector met alternatief Wet DBA

08 augustus 2017

Werkgevers en werknemers in de bouwsector starten binnenkort met een proef om een eigen, alomvattende spaarregeling voor zelfstandigen (zzp’ers) op te tuigen. Bij dit alternatief voor de Wet DBA wordt ook de Zelfstandigenrekening meegenomen, een rekening waarmee zzp’ers belastingvriendel…

Meer Weten

Advieswijzer Verenigingen en Stichtingen 2017

27 juli 2017

Als bestuurder zet u zich in voor uw vereniging of stichting. Daarom wilt u op de hoogte blijven van alle actualiteiten. Zo kunt u tijdig inspelen op veranderingen en hiermee uw voordeel doen. Een aantal belangrijke actualiteiten hebben wij daarom voor u op een rij gezet.Is uw instelling een ANBI of…

Meer Weten

​Luidt u met een bedrijfsborrel de vakantie in?

13 juli 2017

De vakantie komt eraan en dat is voor veel bedrijven een reden eens wat extra te doen voor de medewerkers. Bijvoorbeeld in de vorm van een bedrijfsborrel. Wat is er fiscaal mogelijk?Externe locatieHet is natuurlijk veruit het makkelijkst als u een borrel organiseert op een externe locatie, zoals het…

Meer Weten